We understand, we deliver.

Remarketing: a tökéletes eszköz, vagy a netezők rémálma?



Számtalan alkalommal találkoztunk már olyan online eszközökkel, melyek a hirdetői oldalnak egyszerre jelentettek áttörő újdonságot és új lehetőségek egész tárházát, míg a fogyasztói oldal zavarónak, tolakodónak, sőt egyes esetekben idegesítő reklámfelületnek találta.

remarketing_keresohirdetes_celtabla

Ilyenek voltak az első banner-hirdetések, ilyenek voltak a keresőhirdetések és persze ilyenek voltak a kéretlen EDM levelek is, csak hogy pár példát emeljünk ki a számtalan sok közül. De aztán valahogy mégiscsak megszokta őket mindkét oldal.

Nincs ez másképp a remarketing esetében sem, mely sokszor idegesítő a fogyasztó számára, de fantasztikus lehetőség a hirdetőnek!

 

Mi is pontosan a remarketing?

A jól használt remarketing a vágyunk, ami addig követ árnyékként, amíg be nem teljesül. Elég csak egyszer ellátogatni álmaink laptopjának weboldalára és a remarketing eszköznek hála az addig követ bennünket, amíg meg nem vásároljuk. És ezzel persze hirdetőnk vágya is teljesül.

Más szóval: a remarketing az online reklámozás egy rendkívül hatékony módszere, és kifejezetten azt a célt szolgálja, hogy weboldalunk, áruházunk konverziós számát a maximumra növelje.

remarketing_keresohirdetes_diagram

Hogy erre miért van szükség? Azért, mert látogatóink 95-98%-a vásárlás nélkül távozik oldalunkról. Miért? Mert rosszak a termékeink? Mert túl magasak az áraink? Esetleg nem elég vonzó módon mutatjuk be őket? Előfordulhat ez is, de a remarketing eredmények mást mutatnak: ha ugyanis egy látogatót árnyékként követünk a weboldalunkról való távozása után, és újra meg újra felhívjuk figyelmét az általunk kínált termékre vagy szolgáltatásra, akkor akár 20-30%-al is növelhetjük kampányaink teljesítményét!

Miért? Mert a vágy már csak ilyen. Befészkeli magát a fejünkbe és addig-addig beszél hozzánk, míg megadjuk magunkat neki. De ehhez az kell, hogy beszéljen. Erre jó a remarketing.

 

Címke:
authorsure_include_css:
authorsure_hide_author_box:
post_views_count:
409
essb_pc_twitter:
1

Levente 1999-ben kezdte pályafutását általános marketinggel, az online kommunikáció 2005-től vált szakterületévé. Elsőként a Young and Rubicam cégcsoporthoz tartozó Wunderman BTL ügynökségnél szerezett jelentősebb tapasztalatot, melyet később a CID Direkt Marketing ügynökségnél hasznosított. A közel 20 fős ügynökségnek 5 évig volt operatív igazgatója. A Klikkmánia keresőmarketing és performance ügynökséget 2012 januárja óta vezeti, a cég társtulajdonosaként. Londoni leánycégét, a Click2Digital-t üzlettársaival közösen irányítja.

Website: https://klikkmania.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com