We understand, we deliver.

A LinkedIn végre meglépte azt, amire régóta vártunk: remarketing!



Régóta várt lehetőségekkel bővítette a LinkedIn hirdetési rendszerét, végre megérkeztek a remarketing eszközök! Lássuk most ezeket az újdonságokat.

1. Retargeting

Hasonlóan más hirdetési rendszerekhez, most már a LinkedIn is lehetővé teszi, hogy kifejezetten azokat a felhasználókat célozzuk, akik korábban már jártak weboldalunkon. A minimum itt 300 user, ennyi látogató után tudjuk aktiválni az újracélzást.

2. Vállalatok célzása

Ezzel a megoldással egy .csv kiterjesztésű fájl feltöltésével azokat a vállalatokat tudjuk célozni, melyeket érdekelhet termékünk, szlgáltatásunk. Egy egyszerű cégnévlistára lesz szükség, illetve az adott cég domain címére és már indulhat is a hirdetés. Ez esetben üzenetünk a listában szereplő vállalatok dolgozóinak, véleményvezéreinek fog megjelenni.

Linkedin-B2B-Matched-Audiences-e1497456309454

3. Személyek célzás

Hasonlóan a vállalatok célzásához, lehetőségünk van konrét személyek célzására is, csak itt olyan .csv fájl feltöltésére van szükség, mely a személyek e-mail címeit tartalmazza. Ha ezen címek szerepelnek a LinkedIn rendszerében is (azaz ugyanezzel regisztráltak a felhasználók), már el is érjük őket. Ráadásul a LinkedIn együttműködik bizonyos CRM rendszerekkel is (Marketo, Oracle Eloqua, LiveRamp, stb.), így azokból egyből importálhatók a címek.

4. Szponzorált InMail

A LinkedIn szponzorált InMail szolgáltatása már több, mint egy éve elérhető, és mint kiderült, igen hatékony eszköz ez, elsősorban a B2B célcsoport elérésére. A LinkedIn új hirdetési rendszerében az InMail szolgáltatást is fejlesztették, lehetőségünk van mostantól ugyanis a szponzorált leveleknél is alkalmazni a “hasonló közönség” célzást, így a fenti hirdetéseket még hatékonyabbá tehetjük személyreszóló üzenetekkel.

5. Új és továbbfejlesztett riportolás

A fenti újdonságok mellett a LinkedIn fejlesztői a riporting rendszeren is dolgoztak, nem is keveset. Az új felület segítségével sokkal jobban nyomon tudjuk követni célcsoportunkat, hirdetéseinket, legyen szó azok demográfiai adatairól, vagy a hirdetéseinkre adott válasz reakciókról.

Forrás: augurian.com

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com