Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. július 06.

Klikkmánia havi TOP10 / 2016. június

A webáruházak és talán minden e-kereskedelmi szereplő számára a legfontosabb mutató az oldal konverziós aránya. Mind a konverziós arány növelésére, mind a vásárlói útvonalak pontosabb megértésére hónapról-hónapra több lehetőségünk van. Mindenre fény derül a 2016 júniusi Klikkmánia havi #TOP10#-ből!

1. Turbózd fel a webáruházad konverziós arányát

Az online vásárlások száma világszerte nő. Egyre többen, egyre gyakrabban szerzik be kedvenc termékeiket a világhálón. Mégis, ha az e-kereskedelmi konverziók alakulását megnézzük, furcsa eredményt látunk: a konverziós ráta meglepően alacsony – a Bigcommerce blog adatai szerint csupán 1-5%. Ez már csak azért is érdekes, mert pofonegyszerű megoldásokkal, viszonylag kis időráfordítással jelentős növekedést érhetünk el. Tovább a cikkre…konver

2. A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció

Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő, akkor az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt, és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat. Tovább a cikkre…

3. A vásárlói útvonal jobb megértése AdWords-ben

Mindenki számára elérhetővé vált a májusban bejelentett béta funkció AdWords-ben, melynek segítségével jobban megérthetjük az AdWords hirdetésekből érkező vásárlók szokásait. Tovább a cikkre…

4. Az ingyenes kiszállítás a legfontosabb webáruház marketing eszköz

A Walker Sands Future of Retail publikált egy tanulmányt, melyben többek között arra voltak kíváncsiak, hogy mi ösztönzi leginkább az embereket arra, hogy a virtuális kosárba berakják a kívánt terméket. Vagyis, hogy mi a legfontosabb webáruház marketing eszköz az e-kereskedők kezében? Tovább a cikkre…

5. 6 fontos AdWords változás 2016-ban

A Google évek óta tesz nagy bejelentéseket tavasszal (általában mobil témában), és ez idén sem volt másképp. A “Mobile-First” folytatódik, ami azt jelenti, hogy a találati lista minél inkább úgy alakul át, hogy a mobil felületet helyezik fókuszba, alárendelve ennek az asztali megjelenést is. A cél az azonos felhasználói élmény, minden eszközön! Tovább a cikkre…

6. Infografika: a professzionális keresőbarát URL felépítésről

A megfelelően átgondolt és felépített keresőbarát URL nem csak a keresőmotoroknak adhat iránymutatást, hanem a látogatóinknak is könnyebb navigációt biztosíthat. Brian Dean, a Backlinko alapítója és John E Lincoln, az Ignite Visibility ügyvezetője egy infografikában szedte össze, hogy mik a keresőbarát URL-felépítésnek az alapjai. Tovább a cikkre…

7. Top internetes trendek 2016-ban

Mary Meeker, a Kleiner Perkins elemzője éves jelentésében idén is publikálta, hogy mik az aktuális internetes trendek. A 213 diás és 30 perces prezentációjából a legfontosabb trendeket a Search Engine Journal szedte össze. Tovább a cikkre…

8. Google kulcsszótervező: csak óvatosan a számokkal!

A Google kulcsszótervező az egyik legkedveltebb eszköz mind a keresőoptimalizálók, mind az AdWords hirdetők körében. Segítségével nem csak új kulcsszóötleteket kaphatunk, ha kampányt tervezünk, de az általunk kiválasztott szavakhoz megtudhatjuk a várható keresési forgalmat és a várható hirdetői verseny erősségét is. Ebből most a forgalombecslés került veszélybe, köszönhetően egy frissítésnek, melyről még nem tudni, hogy csak egy bugról van szó vagy végleges változtatásról. Tovább a cikkre…

9. A mobil sebesség is számítani fog

Sydney-ben, a Search Marketing Summit konferencián jelentette be Gary Illyes, hogy a hamarosan érkező mobil algoritmus frissítésben már rangsorolási tényező lesz a mobil oldalunk betöltési sebessége is. Tovább a cikkre…

10. Tippek, hogy alkalmazásunk sikersztori legyen

Applikációt fejleszteni egy igen hosszadalmas és költséges folyamat, persze csak akkor, ha valami igazán jót szeretnénk létrehozni. A témával foglalkozó szakértők véleménye szerint azonban az igazi fekete leves csak akkor jön, ha az applikáció publikálásra kész: a marketing szakemberek a teljes büdzsé 80%-ának elköltését itt javasolják elkezdeni! Tovább a cikkre…

+1 Google ügynökségi találkozó Athénban

Idén negyedszerre került megrendezésre a Google közép-kelet-európai kiemelt partnereinek szóló ügynökségi találkozója, amelyen a Klikkmánia ez alkalommal is két fővel képviseltette magát. A Google Partner napokat idén Athénban, egy mesés tengerparti helyszínen tartották. Sok értékes információval bővült a tudásunk a CEE régiót és Google jövőbeni terveit illetően. Köszönjük, hogy ott lehettünk!

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!