We understand, we deliver.

Category Archives: Keresőhirdetés

Érkezik a Google Shopping, így készülj fel!

Ugyan a Google minden erőfeszítést megtesz azért, hogy egyelőre csak egy szűk kör értesüljön a funkció érkezéséről, ennek ellenére már a csapból is az folyik, hogy Magyarországon is elérhetőek a Shopping hirdetések. A híresztelésekkel szemben maga a kampánytípus továbbra sem élesedett hivatalosan, de az előzetes beállításokat és az ehhez szükséges regisztrációkat már megtehetjük. Érdemes is, […]

Régi vs. Új Google Ads hirdetések?

Miért teljesít rosszabbul egy jobban becélzott, minden Google ajánlást tartalmazó új hirdetési kampány, mint egy már évek óta működő, csapnivaló beállításokkal és célzással futó kampány? Erre a kérdésre igyekszünk megadni a választ, olvass tovább!

Hogyan zárjuk ki a mobil és tablet megjelenéseket a Google Ads-ban?

2018 szeptemberében a Google Ads hirdetési rendszere nyugdíjba küldte az adsenseformobileapps.com display kampány elhelyezést, valamint a G-mob tartalmi kizárást, mint a hirdetési rendszer klasszikus kizárásokra való megoldását. Ha a változtatás óta még nem történt meg, a mobil platformról érkező forgalom egész biztosan drasztikusan nőtt – a tapasztalatok alapján a futó kampányokban a Google support oldalon […]

Mi a 10 legfontosabb várható PPC Trend 2019-ben?

Danny Goodwin a Search Engine Journal-től utána járt, és kifaggatta a szakma 28 PPC specialistáját. A vélemények közt olyan méltán aktuális témák tűntek elő, mint a mesterséges intelligencia, a hangalapú keresés, a közönség célzások és természetesen az automatizáció…Lássuk!

7 ok, miért érdemes scripteket használni a Google Ads-ben

Kezdjük egy kérdéssel, amivel bizonyára már minden PPC menedzser találkozott: “ Régóta használom a Google Ads rendszerét, és jó eredményeket érek el általa. Hogyan tudok még jobb eredményeket elérni a hirdetéseimmel, miközben izgalmasabbá teszem az optimalizálásukat? “ Nos, kartárs, a megoldás egy szó mögé bújt: scriptek!

Mire jó a Google Optimize?

Amennyiben azon gondolkozol, hogy hogyan tudnál megfelelő számú konverziót elérni az oldaladon, talán találkoztál már az A/B tesztelés fogalmával. Sokszor azonban ez korántsem olyan egyszerű, mint amilyennek gondolnánk. A Google Optimize épp ebben segít. Nem más ez mint egy A/B tesztelő tool, amely mindenki számára ingyenesen elérhető, ráadásul könnyen kezelhető.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com