We understand, we deliver.

Category Archives: Keresőhirdetés

Google AdWords iparági mutatók – Adwords eredményei tevékenységi kör szerint

Egy felmérés szerint átlagosan 1300 ember kérdezi meg havonta, hogy mi az ideális CTR, vagy hogy milyen CPC-re számítson adott tevékenységi körben. Nehéz kérdés ez, korábbi cikkünkben a hirdetések minőségi mutatójának fontosságáról írtunk, melyben a sokszor méltatlanul mellőzött mutató szerepére is rámutattunk.

Hackeljük meg az AdWords rendszerét!

Első körben szeretnénk elnézést kérni a “click bait” címért, és szó sincs róla, hogy feltörni szeretnénk a Google hirdetési rendszerét. Egyszerűen csak egy kiskaput fogunk bemutatni, hogyan tudjuk az AdWords funkcióit kibővíteni az AdWords Scripts segítségével.

Hipertargetált AdWords kampány 15 lépésben

Te is több konverziót szeretnél elérni az Adwords fiókodban? Ebben a bejegyzésben megmutatjuk, hogyan lehet turbó fokozatra kapcsolni a konverziókat. Azokból a célzási és elhelyezési trendekből szemezgettünk, melyek az utóbbi időszakot vizsgálva sokkal nagyobb arányban hoztak eredményt.

E-mail marketing optimalizálása AdWords hirdetésekkel

A MailChimp email marketing kutatása alapján az email megnyitási ráta iparáganként sehol sem haladja meg a 25%-ot, az átlagos átkattintási arány pedig csupán 2-3%. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 100 email küldésre alig 2-3 felhasználói aktivitás jut, ezért a sok email kampányba fektetett munka szinte kidobható az ablakon, ha a nehezen megszerzett email feliratkozóinkhoz nem […]

RLSA a biztosítási piacon

Kampánymenedzserként tudjuk, hogy a legfontosabb a pozitív ROI, hiszen ez alapján lesz elégedett az ügyfél és így végül az ügynökség is. Sajnos azonban vannak piacok, ahol ezt nehezebb elérni, melynek oka a nagyon magas átakattintási árakban (CPC) keresendő.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com