We understand, we deliver.

Itt a Google Ads Szerkesztő 1.2 verziója



Itt a Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziója. A legújabb kiadás támogat néhány új kampánytípust, ráadásul már több fiók kezeléséhez is használható.

Új kampánytípusok támogatása

Az újdonságok bevezetésével a Szerkesztő már támogatja az elköteleződési alkalmazáskampányokat és a Discovery-kampányokat. Ez azt jelenti, hogy ezeket az új típusú kampányokat már tömegesen is létrehozhatjuk és módosíthatjuk a Szerkesztőben, nem szükséges egyesével elvégeznünk a munkát.

google-ads-editor

Megosztott kizárókulcsszó-listák

A kizárókulcsszó-listák használatával gondoskodhatunk arról, hogy a hirdetések ne jelenjenek meg akkor, amikor nem szeretnénk. A meglévő kizárókulcsszó-listákat már a Szerkesztőn belül, a Megosztott könyvtárból is alkalmazhatjuk, így még könnyebben megoszthatjuk őket a fiókok között.

Kereshető hibák

A legtöbb hirdető nem szereti felesleges munkával eltölteni az idejét. Nekik lehet segítség a kereshető hibák funkció. Amikor a Szerkesztő hibát jelez egy elemnél, sok időbe telhet ugyanis megkeresni az összes olyan helyet, ahol a hiba előfordul. A hibák gyorsabb megkeresése és kijavítása érdekében mostantól rájuk kereshetünk a kampányokban és a fiókokban. A hibákat úgy tekinthetjük meg, hogy a szűrősávban kiválasztjuk a Hibák lehetőséget, és máris elkezdhetjük azok javítását.

Sűrűbb megjelenítés a szerkesztőpanelen

Amikor sok az ismétlődő üres mező – például videóazonosító vagy egyéni paraméter –, sokáig tarthat végiggörgetni a panelen. Az időtakarékosság és a mezők keresésének megkönnyítése érdekében az üres mezők mostantól rejtve vannak a szerkesztőpanelen. Nem foglalnak felesleges helyet és nem kell feleslegesen hosszan görgetnünk, de szükség esetén bármikor megjeleníthetők ezek a mezők is.

Címkék szintaxisainak hozzáadása/eltávolítása CSV-importáláskor

Ha régebben a címkéket CSV-importálással vagy a „Több módosítás végrehajtása” funkcióval szerettük volna frissíteni, akkor meg kellett adni a címkék teljes készletét.

Mostantól úgy vehetünk fel vagy távolíthatunk el címkéket, hogy megőrizzük az összes meglévő címkét:

  1. Címke hozzáadásához és a meglévő címkék megőrzéséhez, illesszünk be egy  + jelet a címke neve elé.
  2. Címke eltávolításához és a többi címke megőrzéséhez, illesszünk be egy  – jelet a címke neve elé.

Képnevek

A Google Ads szolgáltatásban a képeket lehetőségünk van elnevezni. A Szerkesztő mostantól megjeleníti a Google Ads-fiókból letöltött képek neveit.

Amikor a Szerkesztőben új képet töltünk fel számítógépről, a kép neve a fájlnév lesz. Ezt a nevet feltölti a Google Ads-fiókba a képadatokkal együtt.

Konverziós érték maximalizálása a keresési kampányoknál

Mostantól a keresési kampányok támogatják a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát. FONTOS, hogy ennek a stratégiának a „cél-ROAS” mezője nem támogatott, ezért üresen kell hagyni!

Gyakoriságkorlát a videókampányokban

A videókampányok gyakoriságkorlátja két tekintetben módosul:

  1. Csak a kampányszintű korlátozások támogatottak. A hirdetés- és hirdetéscsoport-szintű korlátozások megszűntek és API-ban letiltották őket. 
  2. Legfeljebb 6 korlátozás engedélyezett: egy-egy a {megjelenítések, megtekintések} x {nap, heti, havi szám} mindegyik kombinációjában. Korábban csak két korlátozás volt támogatott: egy a megjelenítések és egy megtekintések esetében.

A Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziójában rendelkezésre álló új funkciók teljes listáját a Google Ads Súgóban is megtekinthetjük. 

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com