Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. november 22.

Itt a Google Ads Szerkesztő 1.2 verziója

Itt a Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziója. A legújabb kiadás támogat néhány új kampánytípust, ráadásul már több fiók kezeléséhez is használható.

Új kampánytípusok támogatása

Az újdonságok bevezetésével a Szerkesztő már támogatja az elköteleződési alkalmazáskampányokat és a Discovery-kampányokat. Ez azt jelenti, hogy ezeket az új típusú kampányokat már tömegesen is létrehozhatjuk és módosíthatjuk a Szerkesztőben, nem szükséges egyesével elvégeznünk a munkát.

google-ads-editor

Megosztott kizárókulcsszó-listák

A kizárókulcsszó-listák használatával gondoskodhatunk arról, hogy a hirdetések ne jelenjenek meg akkor, amikor nem szeretnénk. A meglévő kizárókulcsszó-listákat már a Szerkesztőn belül, a Megosztott könyvtárból is alkalmazhatjuk, így még könnyebben megoszthatjuk őket a fiókok között.

Kereshető hibák

A legtöbb hirdető nem szereti felesleges munkával eltölteni az idejét. Nekik lehet segítség a kereshető hibák funkció. Amikor a Szerkesztő hibát jelez egy elemnél, sok időbe telhet ugyanis megkeresni az összes olyan helyet, ahol a hiba előfordul. A hibák gyorsabb megkeresése és kijavítása érdekében mostantól rájuk kereshetünk a kampányokban és a fiókokban. A hibákat úgy tekinthetjük meg, hogy a szűrősávban kiválasztjuk a Hibák lehetőséget, és máris elkezdhetjük azok javítását.

Sűrűbb megjelenítés a szerkesztőpanelen

Amikor sok az ismétlődő üres mező – például videóazonosító vagy egyéni paraméter –, sokáig tarthat végiggörgetni a panelen. Az időtakarékosság és a mezők keresésének megkönnyítése érdekében az üres mezők mostantól rejtve vannak a szerkesztőpanelen. Nem foglalnak felesleges helyet és nem kell feleslegesen hosszan görgetnünk, de szükség esetén bármikor megjeleníthetők ezek a mezők is.

Címkék szintaxisainak hozzáadása/eltávolítása CSV-importáláskor

Ha régebben a címkéket CSV-importálással vagy a „Több módosítás végrehajtása” funkcióval szerettük volna frissíteni, akkor meg kellett adni a címkék teljes készletét.

Mostantól úgy vehetünk fel vagy távolíthatunk el címkéket, hogy megőrizzük az összes meglévő címkét:

  1. Címke hozzáadásához és a meglévő címkék megőrzéséhez, illesszünk be egy  + jelet a címke neve elé.
  2. Címke eltávolításához és a többi címke megőrzéséhez, illesszünk be egy  – jelet a címke neve elé.

Képnevek

A Google Ads szolgáltatásban a képeket lehetőségünk van elnevezni. A Szerkesztő mostantól megjeleníti a Google Ads-fiókból letöltött képek neveit.

Amikor a Szerkesztőben új képet töltünk fel számítógépről, a kép neve a fájlnév lesz. Ezt a nevet feltölti a Google Ads-fiókba a képadatokkal együtt.

Konverziós érték maximalizálása a keresési kampányoknál

Mostantól a keresési kampányok támogatják a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát. FONTOS, hogy ennek a stratégiának a „cél-ROAS” mezője nem támogatott, ezért üresen kell hagyni!

Gyakoriságkorlát a videókampányokban

A videókampányok gyakoriságkorlátja két tekintetben módosul:

  1. Csak a kampányszintű korlátozások támogatottak. A hirdetés- és hirdetéscsoport-szintű korlátozások megszűntek és API-ban letiltották őket. 
  2. Legfeljebb 6 korlátozás engedélyezett: egy-egy a {megjelenítések, megtekintések} x {nap, heti, havi szám} mindegyik kombinációjában. Korábban csak két korlátozás volt támogatott: egy a megjelenítések és egy megtekintések esetében.

A Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziójában rendelkezésre álló új funkciók teljes listáját a Google Ads Súgóban is megtekinthetjük. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!