We understand, we deliver.

Hogyan érdemes időzíteni a mobil hirdetéseket?



Mivel a felhasználók többsége állandóan online van, nehéz meghatározni, hogy mely időpontokban van a legnagyobb esély a valós elérésükre, azonban egy most készült tanulmány segít behatárolni, hogy mikor lehetünk leginkább sikeresek.

Nagy általánosságban elmondható, hogy a userek az alábbi időpontokban fogékonyak különösen a mobilos tartalmakra:

  • pihenés közben (74%)
  • amikor aktívan keresnek valamit (68%)
  • elalvás előtt (26%)

mobil-hirdetes-eleres

A mobilhirdetésekre, talán meglepő módon otthon, TV-zés közben a leginkább fogékonyak az emberek. Egy 1000 amerikai körében végzett felmérés szerint a mobil hirdetések leginkább az alábbi időpontokban érhetnek el sikert:

  • otthoni TV nézés közben,
  • elalváshoz készülődés, ágyban fekvés ideje alatt,
  • étkezések közben,
  • boltban vásárláskor,
  • edzés közben.

Mivel jól tudjuk, hogy az érdekes kreatívok és egy márka ismertsége önmagában nem sokat érnek a megfelelő időzítés nélkül, ezért nagyon fontos, hogy figyeljünk oda a célcsoportunkra és az ő fogyasztási (és reklám fogyasztási) szokásaira is.

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com