A Google vásárlás már elérhető és jutalékmentes
Az elmúlt hónapokban (főként a Koronavírus kapcsán) sokat dolgozott a Google csapata azon, hogy a vállalkozások több fogyasztót érhessenek el, továbbá segítsék az embereket abban, hogy a legjobb terméket a legjobb áron tudják megvásárolni online. Ezt ingyenessé tette a Google a kiskereskedők számára (az USA-ban) a Google Shoppingon keresztül és ezeket a keresőben is elhozták.
Július 23-án a Google egy újabb fontos lépést tett annak érdekében, hogy segítse a kiskereskedőket. Hamarosan azoknak a vállalkozások akik részt vesznek a tesztelésben többé nem kell jutalékot fizetniük a Googlenek. Továbbá még nagyobb szabadságot biztosít a kiskereskedőknek azzal, hogy harmadik fél fizetős szolgáltatásait is elérhetővé teszi, mint például a PayPal és a Shopify.
Ezeknek a változásoknak az a célja, hogy minden vállalkozás számára – a kis üzletektől a nemzeti láncokig és az online piacokig – biztosítsa a legjobb helyet az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz, függetlenül attól, hogy hol történik vásárlás.
Az újítások főként a Koronavírus okozta helyzet miatt történtek.
Néhány további információ.
Zéró jutalékfizetés, amikor a vásárló megvásárolja a termékedet a Google platformján
A kiskereskedők számára több lehetőséget is biztosítanak, mint például az ingyenes listák vagy a Google Shopping rendszerén keresztül történő vásárlás, ugyanakkor sokan a Google vásárlási platformját is használják, hogy a vásárlók kényelmesen és azonnal vásárolhassanak. Azzal, hogy a Google lemond a jutalékáról csökkenti a vállalkozásokra háruló költségeket, ezzel is segítve a különböző méretű vállalkozásokat az Egyesült Államokban.
Támogatják a PayPal és a Shopify fizetős rendszerét
Több kiskereskedő is arróé panaszkodott, hogy szeretnék maguk megválasztani milyen platformot használnak a fizetésre. Ezért a Google lehetővé teszi, hogy már a PayPal és a Shopify rendszerein keresztül is le lehessen ezeket bonyolítani. Tehát ha egy kiskereskedő közvetlenül a Google platformján szeretne értékesíteni akkor ezt most még gyorsabban teheti meg, ráadásul az eddig használt fizetési rendszerét se kell feladni. Azok pedig, akik újak az online eladásban, a Google Merchant Center rendszerében további opciók közül választhatnak majd.
Termék készlet importálás néhány kattintással
Egy új “gyakran használt termékcsatorna” formátumot tesz lehetővé a kereskedők számára Google. Ez azt jelenti, hogy a kiskereskedők összekapcsolhatják készleteiket, hogy közvetlenül a Google-ön értékesítsenek anélkül, hogy az adatokat újra formázni kelljen. Továbbá egy új lehetőséget adnak ahhoz, hogy a termékinfomációkat bővítsék anélkül, hogy újra fel kelljen tölteni az adatbázist.
Több termék, több eladó, nagyobb választék
Ahogy a Google egyszerűbbé tette a kiskereskedők számára a Google-ön történő eladást, úgy az ez iránti érdeklődés is megnőtt. Annak érdekében, hogy ezeket a vállalkozásokat még jobban fel tudják fedezni a vásárlók egy új kisvállalkozások szűrőt fog létrehozni a Google a Shopping rendszerében.
A fenti újítások természetesen először az Egyesült Államokban lesznek elérhetők, de a Google csapata reméli, hogy hamarosan, legkésőbb 2021-re nemzetközileg is elérhetővé válnak.