We understand, we deliver.

Google: új “Event” típusú strukturált adatok a koronavírus idejére



A koronavírus miatt sorra kerülnek események elhalasztásra, lemondásra vagy éppen virtuális keretek között megrendezésre. Most már ezekre az esetekre is vannak speciális Event strukturált adatok, segítve a site tulajdonosokat, hogy jelezzék ezeknek a rendezvényeknek a státuszát.

Az “eventStatus” strukturált adat felvételével az aktuális státusza jelenik meg az eseménynek, ahelyett, hogy maga az esemény teljesen eltűnne a keresési találatok közül. Használata:

  • Ha a rendezvény törlésre került, akkor az eventStatus értékének azt kell megadni, hogy EventCancelled, és az eredeti dátumot meg kell tartani a startDate strukturált adat értékének.
  • Ha a rendezvény csak el lett halasztva, de az új dátum még nem ismert

eventStatus értéke legyen EventPostponed

startDate strukturált adat értékének pedig ebben az esetben is legyen az eredeti dátum megtartva

  • Ha a rendezvény csak el lett halasztva és ismert az új dátum:

eventStatus értéke legyen EventRescheduled

startDate és endDate értékek legyenek frissítve az új dátumra

previousStartDate strukturált adat értékének legyen az eredeti dátum beállítva

  • Ha a rendezvény virtuálisan kerül megrendezésre

eventStatus értéke legyen EventMovedOnline

coronavirus-event

Emellett virtuális rendezvények esetében az is fontos, hogy a lokáció a VirtualLocation strukturált adat értékének legyen immár beállítva és az eventAttendanceMode értékének legyen OnlineEventAttendanceMode beállítva.
Mint minden strukturált adat változtatáskor, így itt is fontos, hogy a Google-t is értesítsük a változásokról, hogy a helyes információkat tüntesse fel a találati listában. Ennek legegyszerűbb módja a sitemap elérhetővé tétele közvetlenül szerverünkön. Emellett úgy is értesíthetjük a Google-t sitemap-ünk lokációjáról, hogy közvetlenül az address bar-ba beírjuk a következő URL-t: http://www.google.com/ping?sitemap=URL/of/file.

slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com