Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. május 30.

A Google Trends megújult

A Google Trends kétségkivül az egyik leghasznosabb SEO eszköz, mert segítségével úgy találhatunk kulcsszavakat, hogy közben segít megérteni azt, hogy hol, hogyan és mikor használják azokat a userek. Az újdonságokkal pedig további támogatást is kapunk.

Az újdonságok tekintetében három területet emelt ki a Google:

  • új funkciók
  • egyszerűbb navigáció
  • több lehetőség adatok és hírek keresésére

Megújult kinézet

A felületet úgy tervezték újra, hogy szorosabban illeszkedjen a Material Design keretrendszerhez, mely mind asztali gépről mind mobilról megfelelően néz ki:

google-trends-uj

Új kulcsszókutatási funkciók

A Google bejelentése alapján az alábbi újdonságok támogatják a kulcsszókutatást:

  • A keresési trendek bemutatása mind napi mind percenkénti bontásban.
  • A News Lab csapat által kidolgozott új szekciók, melyben minden izgalmas adat megtalálható, a világ minden tájáról.
  • Könnyű hozzáférhetőség a keresési adatokhoz, egészen 2001-ig visszamenőleg, mellyel láthatóvá válik, hogyan változtak a keresési trendek az idő múlásával.
  • Új infografikák, melyekek megkönnyítik az összehasonlítást.

Régiónkénti összehasonlítások

A Google Trends új, színes infografikáival lehetőségünk van régiónkénti megtekinteni, hogy hol mely kulcsszó népszerű. Ez igazán hasznos kutatásokat és elemzéseket tesz lehetővé.

Google Trends SEO eszköz

A Google Trends új funkciói lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a kulcsszavakat régiónként, és adott földrajzi területeket célozzunk meg speciális tartalmainkkal vagy információinkkal.

A marketing számos területén hasznos ez, ide értve a tartalommarketinget, a PPC-t, a linképítést, mely területen mind segít maximalizálni a hatást.

 

Ezeken felül akár arról is információt kaphatunk, hogy adott években mik voltak országunkban a legnépszerűbb keresések. Például 2017 Magyarországa az alábbi keresésekben bővelkedett:

2017-magyarorszag-keresesek

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!