We understand, we deliver.

A Google novemberi újításai



A Google novemberben számos módosítással állt elő. Bár ezek elsősorban a kis- és közepes méretű kapcsolt weboldalakat érintik, főleg az USA-ban (főleg utazás, táplálkozás és egészségügyi szektorokban), mégis érdemes áttekinteni, mik is ezek az újdonságok.

Ami rögtön szembeötlő, hogy főleg a rangsorolási algoritmust érintik a módosítások. Minden nap 1 vagy több változás várható a hónap folyamán. A Google is megszólalt a frissítésekről, azt állítja, hogy ezek nem konkrét iparágakat fognak érinteni, sokkal inkább bizonyos típusú keresési lekérdezéseket.

Nézzük, mi is ez a módosítás, és hogyan érint ez bennünket.

google-bert

BERT: (Az algoritmus már nem csak azokat a szavakat elemzi ki, ami közvetlenül a szó mellett áll, hanem a környezetében lévő kifejezéseket is, tehát az előtte-utána álló szavakat is figyelembe veszi az adott szó jelentésének megértése során).

Fontos, hogy főleg a hosszabb, beszélgetés-jellegűbb angol kifejezéseket érinti, főleg ahol a kötőszótól (for, to stb.) függően változik a kifejezés jelentése.

Ennek a fő célja a long tail keresési kifejezések értelmezése és végső soron a relevánsabb keresési eredmény megjelenítés.

Ez akár 30%-os forgalmi csökkenést is eredményezhet, különösen az érzékenyebb témákat illetően, mint például a pénzügyek.

 

 

Ugyanakkor a látogatók számára kedvező újítás ez, hiszen előtérbe kerülnek a releváns honlapok, és eltűnnek a kevésbé értékesek.

A Google ennek kapcsán a minőségi kontent előállításra buzdít, melynek fő aspektusai, melyekre figyelni érdemes:

  • Content & Quality: ne másolt vagy lopott tartalmat tüntessünk fel. Te magad is megosztanád a barátaiddal az adott tartalmat?
  • Expertise: Megbízható-e a tartalom? Tartalmaz-e az oldal hibákat?
  • Presentation & Production:megfelelő mennyiségű hirdetés van-e az oldalon? Megfelelően betöltődik-e minden eszközön?
  • Competitive comparison: Versenytársakhoz képest mekkora a tartalom hozzáadott értéke? Kielégíti-e a felhasználók tudásvágyát?
Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com