We understand, we deliver.

A Google ismét újdonságokat tesztel



A Google teszteli, hogy a termékcsatornák összekapcsolhatóak legyenek az App kampánnyal, valamint kibővíti a belsőlinkbővítményeket és új kampány jelentések is elérhetőek lesznek.

A frissítések célja az alkalmazástelepítési eredmények javítása.

A mobil használat még jobban felgyorsult a Covid-19 alatt, így a Google a napokban egy tesztet jelentett be, amely összekapcsolja a hírcsatornákat az App kampányokkal és kibővíti a belsőlinkbővítményeket több hirdetési formátumra is, illetve további alkalmazás kampány teljesítmény jelentést is biztosítani fog, hogy még jobban ki tudjuk elemezni az eredményeket. 

Hírcsatornák az App kampányokban

A Google teszteli azt a lehetőséget, hogy a termékcsatornánkat összekapcsoljuk az App kampányunkkal, így termékképeket és egyéb releváns adatokat is meg tudunk jeleníteni az alkalmazástelepítési hirdetésekben. Az App kampányok hírcsatornáinak beállítása az elkövetkező hónapokban globálisan is megjelenik. A Google állítása szerint 6%-kal növekedtek az app letöltések és 17%-kal az alkalmazáson belüli műveletek az elmúlt időszakban.

Ez a lehetőség nem csak az e-kereskedelmi webáruházakra vonatkozik, hanem az utazási irodák és élelmiszer szállítással foglalkozó cégek is igénybe vehetik majd.

A belsőlinkek használatával a felhasználókat közvetlenül a termékekhez landoltathatjuk. 

google-ads-app-kampány-belsőlinkbővítményA Google az elkövetkező hónapokban továbbá engedélyezi az alkalmazások belsőlinkbővítményeit a YouTube, Hotel, Gmail és Discover hirdetések számára is. 

Az új kampányjelentésekben látható lesz, hogy a felhasználók melyik bővítményekre kattintottak a legtöbbször, valamint további hasznos mutatókat is be tudunk állítani az oszlop beállításnál. 

app-kampány-belsőlinkbővítmény-jelentés

Ezeknek a frissítéseknek a célja, hogy javítsák az alkalmazás telepítési eredményeket azáltal, hogy a hirdetésekben javul a felhasználói élmény. 

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com