We understand, we deliver.

Google App kampányok újdonságai



App kampányokkal kapcsolatban két új funkció is elérhetővé vált a közelmúltban, melyeket mindenképpen érdemes alkalmazni. 

google-app

A két említett újdonság:

  1. A Google App kampányokban elérhető hirdetéscsoportok lehetővé teszik a kreatívok egyidejű tesztelését. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi a hirdetők  számára, hogy A / B teszteket futtassanak, amivel kiküszöbölhetik az olyan tényezőket például, mint a szezonalitás. Ez az ünnepi szezon közeledtével különösen értékes újítás.
  2. A kibővített hirdetésszöveg mezők már elérhetők a Google App kampányaiban is. A kampánykezelők most akár öt 30 karakteres címsort és öt 90 karakteres leírást tölthetnek fel. Fontos, hogy legalább két címsor és két leírás kötelező, de ezek akár 5-5 darabig bővíthetőek. Mivel korábban legfeljebb két címsor és két leíró sor volt csupán, ez jelentős bővítésnek számít. 

A Google azt javasolja, hogy teszteljünk és folyamatosan cseréljük is a szövegeket, hogy a rendszer tudjon miből “tanulni”. Tegyünk hát így, alkalmazzuk az újdonságokat és váltogassuk az elérhető lehetőségeket bátran.

 

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com