Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. július 29.

A Google Adwords elbúcsúzik a konvertált kattintásoktól

A Google AdWords mutatószámát szeptember 21-én megszüntetik, a cég állítása szerint a “Konvertált kattintások” jelenleg egy “elavult mérőszám”. Így a “Konverziók” oszlopban szereplő adatok alapértelmezetté válnak.

A különbség a két mutató között az, hogy a “konvertált kattintások” minden hirdetésre leadott kattintás után történt konverziót mutatja, még akkor is, ha a műveletnek nem volt célja. A “Konverziók” száma pedig, ahányszor egy hirdetés lekattintása után a látogató befejezett egy műveletet, mint például vásárolt vagy ajánlatot kért. A “Konverziók” oszlop pontosabb képet ad arról, hogy mennyire hatékonyan teljesítenek a hirdetések üzleti szempontból.

Jelenleg mindkét mérőszámot méri az AdWords, viszont a Google szerint a legtöbb hirdető már csak a “Konverziók” oszlopot használja az adataik elsődleges forrásaként. Amennyiben te is egyike vagy az ilyen hirdetőknek, akkor ez a változás egyáltalán nem fog érinteni.

A Google megemlít pár esetet, hogy miért is kell áttérni a “Konverziók”-ra. A “Konverziók” oszlop minden olyan lehetőséggel rendelkezik, amit a “Konvertált kattintások” is kínál. Köztük akad még néhány plusz is, ilyen például a mobilközpontú műveletek, cross-device konverziók és a boltlátogatások mérése.

Bárhogyan is döntünk, hogy most vagy később módosítjuk a beállításainkat, szeptember végétől már úgysem lesz más választásunk.

Klikkmánia

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!