We understand, we deliver.

Google Ads további lehetőségekkel bővíti az ajánlattételi stratégiákat



Google Ads új lehetőségeket kínál a portfólió ajánlattételi stratégiái közé, ezzel versenyképesebbé téve az intelligens ajánlattételt.

Lehetőséget kínál, hogy jobban összeegyeztethető legyen az intelligens licitálás több típusával szemben.

ajanlatteteli-strategia

Eddig a napig a portfólió ajánlattételi stratégiák közé tartozott a Cél CPA, Cél ROAS, Maximális kattintás és a Célmegjelölés aránya.

Most még egyszerűbbé téve az Intelligens Ajánlattételt a Kereső kampányokkal, elérhetővé válik a Maximális konverzió és a Maximális konverziós érték.

Ezeket az új lehetőségeket párosíthatjuk megosztott költségvetésnél is, amely elősegítheti a konverziók és a konverziós érték javulását.

A Google azt ajánlja, hogy a kampányokat vonják össze ugyanabba az Ajánlattételi Stratégiába, és használják a Maximális kattintás, a Konverzió Maximalizálás, vagy pedig a konverziós érték felhasználását.

slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com