We understand, we deliver.

Google: a címsor továbbra is rangsorolási tényező, de nem kritikus fontosságú



Barry Schwartz foglalkozott a címsor keresőoptimalizálási szerepével a blogján, miután John Mueller, a Google munkatársa, tett félreértelmezhető kijelentéseket a témában.

Mueller elárulta, hogy a title tag (címsor) ugyan továbbra is egy fontos tényező a keresőoptimalizálásban, de a helyes használata nélkül is lehetünk eredményes keresőoptimalizálók. A vita abból adódott, hogy a netező közönség szeret mindent félreérteni, amit félreérteni lehet és azonnal belemagyarázták, hogy a címsor innentől kezdve már nem is számít. Ezt mindenki felejtse el, mert a title tag továbbra is fontos rangsorolási faktor, de nem kritikus!

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com