Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. július 03.

Frissítés érkezik az Impression share ajánlattételi stratégiában

A tavalyi évben a Google bejelentette, hogy a Target Search Page és a Target Outranking ajánlattételi stratégiákat megszüntetik és a jövőben nem lesznek elérhetők az új kampányoknál. A következő hetekben azok a kampányok amik ezeket az ajánlattételi stratégiákat használják autómatikusan átállításra kerülnek Target Impression Share-re.

További információk a Target Impression Share ajánlattételi stratégiáról

A Target Impression Share (Megcélzott megjelenítési részesedés ajánlattételi stratégia) egy intelligens ajánlattételi stratégia, ami automatikusan beállítja az ajánlatokat azzal a céllal, hogy a hirdetés az oldal abszolút tetején, az oldal tetején, vagy pedig a keresési eredmények oldalon bárhol megtalálható legyen. A Target Impression Share stratégia elérhető sztenderd kampányok vagy több kampány portfólió stratégiája ként.

Target-Impression-Share-Bidding (1)

Hogyan is működik

A Target Impression Share ajánlattételi stratégia automatikusan beállítja a célnak legjobban megfelelő ajánlatot.

Fontos!: A megjelenítési arány, csupán a Google Keresési Hálózatára korlátozódik.

Elhelyezés

Az Target Impression Share ajánlattételi stratégia esetében három opciónk van, attól függően, hogy hol szeretnénk megjeleníteni a hirdetés, az oldal abszolút tetején, az oldal tetején vagy a Google Keresési találatai közül bárhol.

Ajánlati korlátozások

A maximális CPC-ajánlat korlátja a Target Impression Share felső határa lesz az aukciók során. Fontos, hogy ez az összeg ne legyen túl alacsony. Ellenkező esetben korlátozhatja a kampány teljesítményét.

Ajánlatkorrekció és célmegjelölés részesedés

Az ajánlatkorrekció lehetővé teszi, hogy többé-kevésbé megjelenjenek a hirdetések, attól függően, hogy hol, mikor és hogyan keresnek az emberek. Mivel a Target Impression Share stratégia valós idejű adatok alapján optimalizálja az adatokat, az ez előtt beállított ajánlatkorrekciókat nem fogja figyelembe venni az új ajánlattételi stratégia.

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

2 hozzászólás

A magyar nyelvű Ads-ben “Megcélzott megjelenítési arány” néven szerepel.

Írta: Tamás
2020. július 07.
Válasz

Kedves Tamás,
Köszönjük neked a kiegészítést!

üdv,
Klikkmánia csapata

Írta: Klikkmánia
2020. július 09.
Válasz

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!