We understand, we deliver.

Fekete Péntek, Kiber Hétfő helyett már Vörös Péntek és Fekete Péter



A Wal-mart, a világ legnagyobb kiskereskedése a bevétel érdekében úgy döntött, hogy ebben az évben először fogja Cyber Monday üzleteit a hálaadás utáni vasárnap indítani, nem pedig hétfőn kora reggeltől, ahogy a korábbi években tette. 

Az egész Cyber Monday abból keletkezett, hogy korábban leginkább csak a munkahelyekről volt elérhető a szélessávú internet és a hálaadás hétvégéjén egyre kevesebben akartak otthon ezzel foglalkozni vagy bevásárlóközpontokban tölteni a szabadságukat.

Ma már elmondható, hogy szinte minden háztartásban elérhető a szélessávú internet-hozzáférés, ezért a Kiber Hétfővel igazodni kell az új trendekhez, legalábbis ezzel magyarázza lépésüket, Fernando Madeira a Wal-mart CEO-ja.

Tavaly elhúzták a mézesmadzagot a vásárlók orra előtt apró kis ajánlatokkal, amiket vasárnap dobtak be, de idén már konkrétan vasárnap indulnak a hirdetések. Ezek az ötletek jól mutatják, hogyan próbálják a kereskedők az egy naposnak indult vásárlói lázat minél tovább fenntartani. Itthon sem idegen a jelenség, nézzük csak meg például az Edigital-t, direkt egy héttel korábbra tették a Black Friday időpontját, amit néhányan követtek is vagy az Euronics ajánlatát, ahol Fekete Péter Hetet tartanak egészen a Black Friday valós időpontjáig. De említhetnénk akár a MediaMarktot is, akik egész novemberben akcióznak, legutóbb a Red Friday nappal.

Az Adobe előrejelzése alapján, USA-ban a 2015-ös Kiber Hétfőre 3 milliárd dolláros forgalmat várnak, ami 12%-os növekedést jelentene tavalyhoz képest. Bár az USA-ban a Kiber Hétfő várhatóan mindig erősebb lesz, mint a Black Friday, megfigyelhető ez utóbbi felzárkózása a 2,7 milliárd dolláros várható forgalommal, ami 15% növekedést jelentene.

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com