We understand, we deliver.

Facebook: Nem gyűlnek a remarketing listák ha nem hirdetünk rájuk



A Facebook olyan új korlátozást vezetett be az egyéni célközönségeknél, ami sokkal fájóbb lehet, mint elsőre tűnik.

A Facebook újdonsága számos hirdetőnek keresztbe tesz. Naprakésznek és aktívnak kell lenni, ha a közösségi médiában hírdetni szeretnénk. Erre utal legalábbis a legnagyobb social oldal újítása.

Mostantól a Facebook ugyanis elavultnak jelöli azokat az egyéni célközönségeket, amiket 30 napig nem használtunk hirdetésre, vagy 90 napnál régebbiek, és még soha nem használtuk hirdetésre.

facebook-remarketing

Ez azt jelenti, hogy ezek a célközönségek nem is gyűjtik az adatokat addig, amíg újra nem használjuk őket hirdetésben. 

Nem tudjuk tehát úgy használni a célközönségeket, hogy azzal konkrét és lehetőleg azonnali célunk ne lenne.

Ugyanakkor, ha mélyebben belegondolunk és az első dühünkön túl lépünk, ez hírdetői szemmel is jogos felvetésnek bizonyul, hiszen fontos, hogy marketing stratégiával rendelkezzünk, és amennyiben konkrét tervünk van, pont olyan listákkal bírunk, aminek hasznát is vesszük.

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com