We understand, we deliver.

A Facebook megszünteti a Célköltség ajánlattételi stratégiát



Az ajánlattételi stratégiák egyszerűsítése érdekében a Facebook megszünteti  a célköltség-ajánlati stratégiát. Mit jelent ez a hirdetők számára?

2020. szeptember 15-től a célköltség már nem lesz elérhető a Ads Manager alkalmazásban.

facebook-ajanlattetel

A megcélzott költségeket használó meglévő kampányokat szüneteltetni fogják. 

Javasolják, hogy a jelenleg a célköltség-stratégiát használó hirdetők hozzanak létre új kampányokat, vagy szerkesszék a célköltség-kampányokat úgy, hogy inkább a költségkeret-ajánlattételi stratégiát használják.

A költségkorlát lehetővé teszi a hirdetők számára a költségek ellenőrzését is, de az optimalizálási események maximalizálására összpontosít egy meghatározott CPA-n belül. Ez különbözik a célköltségtől, amelynek célja az, hogy csak az optimális költségen belüli eseményeket érje el egy adott CPA-nál.

Az ajánlattételi stratégiákról bővebben itt olvashatsz: 

https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/facebook-bid-strategy-guide

 

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com