We understand, we deliver.

Eljött a második Mobilegeddon?



A héten indult a Google mobilbarát algoritmusába épülő azon frissítése, mely innentől kezdve bünteti az összes olyan weboldalt, melyek a felhasználói élményt zavaró módon, hatalmas pop-up bannerekkel szeretnék a látogatót az adott mobil alkalmazás installálására késztetni.

Szeptember elsején szellőztették meg, hogy várható egy ilyen jellegű büntetés, de a bevezetéséről semmi konkrétum nem hangzott el. Ami érdekesség, hogy az egész feltárási folyamat és büntetés a mobilbarát algoritmus szerves részét képezi inenntől kezdve. Amit fordíthatunk úgy is, hogy hiába pipáltunk ki minden egyes tényezőt, amit a Google előírt nekünk április 21-ét követően, ha nem megfelelő az alkalmazás installációs hirdetés a saját oldalunkon, akkor büntetést kaphatunk.  Alább látható 2 példa a helyes és a helytelen megoldásra is:

PÉLDA 1 – HELYES

mobilbarat-installacios-hirdetes

PÉLDA 2 – HELYTELEN

nem-mobilbarat-installacios-hirdetes

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com