We understand, we deliver.

Egy harapás kellett a milliókhoz a legfiatalabb youtubernek



Egy 10 éves családi YouTube videó, ami milliókat ér és mára legendává vált

2007. május 22-én egy 55 másodperces videó került fel a YouTube-ra, és valami végleg megváltozott. A felvételen az 1 éves Charlie megharapta bátyja ujját. Nem több, nem kevesebb, ennyi zajlott le a képsorokon a felvétel mégis kultikussá vált. Máig 850 milliószor nézték meg világszerte a kisfilmet és a család milliomossá vált. Történetük a „home-made” filmezés és az ebből előteremthető pénzkeresés megkerülhetetlen szereplője lett.

A váratlan siker története

A testvérpár édesapja, Howard Davies-Carr azért töltötte fel a vicces jelenetet az akkoriban épp 2 éves videó megosztóra, hogy az Egyesült Államokban élő nagypapának megmutassa a vicces jelenetet. A feltöltött videó viszont bárki számára elérhető volt, és valamiért vírusszerűen terjedni kezdett. Pár héten belül átlépték az 1 millió megtekintést, a szülők és a gyerekeik pedig hetek alatt világhírűek lettek.

Olvass tovább a mrbugtv.com oldalán -»

slide_template:
default

A BugTV egy 2012 végén alapított digitális ügynökség, az integrált online kampányok terén komoly szakmai tapasztalattal bíró, lendületes csapattal. Magyarországon az elsők között indíthattunk YouTube Multi-Channel Networköt (MCN). MCN-ként mi adtuk a 2014-es Ki Mit Tube technikai hátterét a YouTube-on és a weben egyaránt. Mindig mindent mérünk, ötleteinket folyamatosan megosztjuk ügyfeleinkkel, ragaszkodunk a határidőkhöz. 2016 október eleje óta a Klikkmánia Cégcsoport tagjaként kizárólag a YouTube csatorna menedzsmentért, videóhirdetésekért és marketingért felelünk.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com