We understand, we deliver.

Csökkenő Facebook célzási lehetőségek



A Facebook megszűnteti az irányítószám, életkor és nemek szerinti célzást a lakhatás, foglalkoztatás és pénzügyi hirdetések esetében.

A lakhatást, hiteleket vagy foglalkoztatást népszerűsíteni kívánó hirdetők számára már nem lehetséges többet életkor, nem vagy irányítószám alapján megcélozni a felhasználókat. Az új hirdetési irányelv azokat az Egyesült Államokbeli hirdetőket érinti, akik ezen tipusú hirdetéseket a Facebookon, Instagramon vagy Messengerben kívánták megjeleníteni.

facebook-celzas-korlatozas

Ezen felül a Facebook azt is bejelentette, hogy elindít egy olyan eszközt, mellyel lehetőségünk lesz az összes éppen aktuálisan futó lakáshirdetés megtekintésére tekintet nélkül arra, hogy kit céloz az adott hirdetés.

A Facebook ezzel a döntésével kívánja az esélyegyenlőséget támogatni, a hátrányos megkülönböztetés elkerülése a cél.

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com