We understand, we deliver.

Bővített kártyák – a Google új játékszere



Hamarosan egy látványos újdonsággal bővül a Google mobilos keresési találati listája.
A rich snippetek sikerén felbuzdulva alkotta meg a Google ennek gusztusosabb új testvérét, ami a rich cards (bővített kártyák) névre hallgat.

Először a mobilkészülékekről a google.com-on indított angolnyelvű keresések váltják majd ki a bővített kártyák megjelenését, és első körben a receptekkel, és filmekkel kapcsolatos kereséseknél találkozhatunk majd velük.

Az új jövevény előnye az lesz, hogy sokkal inkább támaszkodik a vizuális hatásra – egy nagyméretű kép alatt a legalapvetőbb információk jelennek meg. Receptek esetében ez a képen szereplő finomság neve, a receptet korábban elkészítő felhasználók értékelése, és az elkészítéshez szükséges idő lesznek, de filmeknél is hasonló, számbeli mutatókkal találkozhatunk (IMDb pontok, időtartam, stb).

Google bővített kártyák

A fejlesztőknek szánt részletes útmutatók az ismerkedés első lépéseitől kezdve a helyes implementáción át a kártyák teljesítményének értékeléséig nagy segítséget jelenthetnek. Noha a schema adatok kezelését tanácsos fejleszőkre bízni, ha már mi is magabiztosan mozgunk ezek kezelésében, akkor ezek az útmutatók gyerekjátékká teszik a bővített kártyák helyes beállítását.

Ha egyelőre nem vagyunk jogosultak a bővített kártyák használatára nyelvi, földrajzi, vagy témabeli eltérések miatt, akkor sincs okunk aggodalomra, a jövőben mindenképpen terjeszteni fogja ezt a funkciót is a Google. Addig is böngészhetünk a Google rich cards galériájában, ahol screenshotok és példák segítenek kiválasztani a cégünkhöz legjobban illő bővített kártyákat, sőt még a használandó kódrészleteket is megtaláljuk itt. Így mikor elérkezik az a pillanat, hogy hazánkban is megjelennek a bővített kártyák, mi már nyugodtan hátradőlhetünk.

Ha pedig a beállított schema adatokat szeretnénk ellenőrizni, akkor megtehetjük ezt a Google Structured Data Testing Tool-ban, ami kilistáz mindent, amit jól, vagy esetleg rosszul állítottunk be.

Sajnos most még nem tudjuk, hogy mikor lesznek hazánkban is elérhetőek a bővített kártyák, de az biztos, hogy ez egy sokrétűen alkalmazható, felhasználóközpontú új funkció, ami igazi színfoltja lesz a keresési találati listáknak. Ne várjunk az itthoni bevezetésig, készüljünk fel már időben a bővített kártyák érkezésére!

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com