Segíthetünk?

Blog

2021. február 23.

A hozzárendelési jelentések már a YouTube- és a vizuális hirdetéseket is tartalmazzák

Tavaly megújult a hozzárendelési jelentés, az áttekintő oldalon átláthatóbbak az ügyfelek konverzió előtt bejárt útvonalai. A YouTube-hirdetéseken felül pedig már a vizuális hirdetéseket is tartalmazza a hozzárendelési jelentés.

A Google Ads hozzárendelési funkciója (korábbi nevén Keresési hozzárendelés) segít megérteni a konverzióig vezető utat, segítségével befektetéseinket arra a médiumra összpontosíthatjuk, amely a legnagyobb hatást gyakorolja az eredményekre.

A YouTube hirdetés segítségével megnézhetjük, milyen szerepet játszik a videó az ügyfelek vásárlási folyamatában. A még szélesebb áttekintés érdekében pedig a Google most hozzáadta a vizuális hirdetéseket is ehhez a jelentéshez.

A hozzárendelési jelentésekben szereplő YouTube és vizuális hirdetések tehát már bétaverzióban vannak. A jogosult hirdetők az Eszközök ikonra kattintva, a Mérés> Forrásmegjelölés részében választhatják ki.

Engedélyezzük a YouTube és a vizuális hirdetéseket megjelenítését is az összes hozzárendelési jelentésben a keresési hirdetések mellett (beleértve a Shopping-ot is). 

A hozzárendelési jelentések tartalmazzák a Leggyakoribb útvonalak, a Segített konverziók, az Útvonal mutatói és a Modell-összehasonlítás jelentéseket.

Leggyakoribb útvonalak (Top Path) jelentés

A Leggyakoribb útvonalak jelentés megmutatja, hogyan működnek együtt a keresési (beleértve a Shopping), a YouTube és a vizuális hirdetések a konverziók elősegítése érdekében. Így felfedezhetjük az ügyfelek által a konverzió befejezéséhez leggyakrabban használt útvonalakat.

Modell-összehasonlítás jelentés

A modell-összehasonlítás segít összehasonlítani a konverziónkénti költséget és a hirdetési kiadások megtérülését a különböző hozzárendelési modelleknél, például az utolsó kattintás, a szabályalapú és az adatközpontú hozzárendelésnél

Mostantól egy helyen láthatjuk a keresési, YouTube és vizuális hirdetéseinket, és megérthetjük azok konverziókra gyakorolt ​​hatását, így kiválaszthatjuk a vállalkozásunknak legmegfelelőbb hozzárendelési modellt.

Bővebb információ: https://support.google.com/google-ads/answer/2404190

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!