Segíthetünk?

Blog

Keresőhirdetés

2020. május 20.

A hirdetésbővítmények aranybányája

Miért fontosak a hirdetésbővítmények?

A hirdetésbővítmények igazi nagyágyúk. Segítségükkel területet foglalhatunk a keresőben, lejjebb és lejjebb szorítva versenytársainkat. Használatuknál az alapelv: hogy a több, az több! Azaz minél több bővítményt használunk, annál jobb eredményt érünk el.

01- hirdetésbővítmények nyitókép

Lássuk az előnyöket!

A Google Ads keresési hirdetések címsorainak és leírásainak karakterszáma korlátos, ezért is hasznosak a hirdetésbővítmények, amelyekkel plusz információt tudunk megosztani. A bővítmények használatával hirdetéseinket látványosabbra szabhatjuk és sokkal profibb megjelenést alkothatunk, ezáltal több kattintást érhetünk el. A bővítményhasználat nem kerül plusz költségbe, ráadásul a Google is díjazza az optimalizálási pontszámon keresztül. Végül, de nem utolsósorban versenytársainkat is kiszoríthatjuk a képernyőről, egy jól felépített hirdetéssel ugyanis a mobil kijelzőjét teljesen lefedhetjük. Ha pedig releváns a hirdetésünk, nem is kell tovább keresgélnie az ügyfélnek.

Állítsuk hadrendbe a manuálisan beállítható bővítményeket aszerint, hogy elérendő céljainkhoz melyeket érdemes használni.

1, cél: vásároljanak, konvertáljanak az ügyfelek a weboldalunkon

Leglátványosabb és a lehető legtöbb helyet tudjuk elfoglalni a belsőlink-bővítményekkel. Ahogy a nevében is szerepel, plusz linkeket adhatunk így hirdetésünkhöz, melyekkel azonnal a releváns oldalra juthatjuk ügyfeleinket. Ilyenek lehetnek a kapcsolati adatok, a nyitvatartás, szállítási információ, akciós ajánlat, vagy egyszerűen csak a számunkra legfontosabb termékünk vagy szolgáltatásunkra irányíthatjuk a figyelmet.

Mobilon akár 8 db belsőlink-bővítmény is megjelenhet, címsorral és leírásokkal együtt, és már ezzel gyakorlatilag kitakarhatjuk az egész képernyőt. Maxoljuk ki ezt a lehetőséget!

A kiemelő bővítmények rögtön a hirdetési szövegünk után kerülnek felsorolásra, akár 10 darabot is megjeleníthet a rendszer, a használt karaktertávolságtól, böngészőtől és eszköztől függően. Egyedi jellemzőinket adhatjuk itt meg, mint például az ingyenes házhozszállítás, 1000+ termék, 15 év tapasztalat, garancia, nagy raktárkészlet, valós vevőértékelések stb.

02- bővítmények

A Klikkmánia által használt kiemeleő bővítmények. Alatta belsőlink, bővebb leírással.

A kiemelő bővítmények nem összekeverendőek a strukturált kódrészlet bővítményekkel. Ez a bővítmény viszonylag kötött, a rendszerben lévő 12 kategóriából tudunk választani, melyek a következők: márkák, modellek, műsorok, stílusok, szolgáltatások, tanfolyamok, típusok, úti célok, városrészek, biztosítási módozat, diplomaprogramok.

Egy műszaki bolt a vásárolható készülékeinek a márkáit teheti így közzé, egy utazási iroda a foglalható úti célokat, egy ruházati üzlet pedig öltözködési stílusok sorolhat itt fel. De a szolgáltatások kategóriába bárki bele tudja illeszteni saját vállalkozása kínálatát. 

Karácsonykor vagy a Black Friday kapcsán Te is akciózol? A promóciós bővítményt Neked találták ki! Add meg összegben vagy százalékban a kedvezményt, akár felhasználási idővel és promóciós kóddal kiegészítve, és a rendszer vastagított betűvel fogja kidomborítani. Ez az igazi vevő-vonzó bővítmény!

03-promóciós bővítmény

A HirdetésPartner üzletágunk kiaknázza a teljes aranybányát, így a promóciós bővítményt is.

Sok országban árbővítményt is meg lehet adni, bízzunk benne, hogy hamarosan hozzánk is megérkezik ez a lehetőség. Hogy jelenleg hol elérhető, arról itt tájékozódhatsz.  

2, cél: az ügyfelekkel történő kapcsolatfelvétel

Adjunk lehetőséget arra, hogy vásárlóink, ügyfeleink egy kattintással felhívhassanak bennünket, állítsunk be hívásbővítményt. Arra is van mód, hogy csak nyitvatartási időben kereshessenek bennünket, beállíthatjuk az időintervallumot, amikor a hívásokat fogadni tudjuk. Ne felejtsük el a hívásokat konverzióként is beállítani.

Korábban volt lehetőség üzenet-bővítményt is használni, melynek segítségével az érdeklődő szöveges üzenetet küldhetett közvetlenül a hirdetésből, de ez a lehetőség év elején kivezetésre került.

A Facebookon már régóta működik, és egyelőre csak béta verzióban, de már a Google hirdetéseken keresztül is lehet űrlapon keresztüli kapcsolatfelvételt eszközölni. A potenciális ügyfelek űrlap bővítményről írtunk már korábban.

3, cél: az ügyfelek jöjjenek be az üzletünkbe/irodánkba

Ha fizikai üzletünk van, célszerű helybővítményt beállítani, melynek segítségével az ügyfelek ránk találnak. Sőt, a kereső számára megjelenik üzletünk a térképen jelölve és a mobilos keresők számára azt is kiírja a rendszer, kb milyen távolságra van most tőlünk. A közelben „legjobb éttermet, kávézót, virágboltot stb.” kereső embereket így tudjuk a legegyszerűbb módon bevonzani.

Ha van Google Cégem-fiókunk is, célszerű azt az Ads-fiókkal összekapcsolni, és ezen keresztül beállítani a címet.

Ha nincs saját üzletünk, hanem mások árusítják a termékeinket, van lehetőség a társult vállalkozások helybővítményét is beválasztani. 

4, cél: alkalmazásunk letöltése és használata

Ha abban a különleges helyzetben vagyunk, hogy mobilapplikációval is rendelkezik cégünk, mindenképp állítsunk be alkalmazásbővítményt

Hogyan jelennek meg a bővítmények?

Sajnos a bővítmények megjelenítésére nem tudunk hatással lenni, a rendszer a hirdetés pozíciója és rangsor szerinti helye alapján súlyoz, illetve olyan bővítményt jelenít meg, amelyik előrejelzése szerint növeli a hirdetés teljesítményét. A megjelenést meghatározó tényezőkről bővebb infót itt találsz. 

Mindenesetre érdemes minél több bővítményt beállítanunk, és nem csak fiók szinten, hanem kampány, sőt akár hirdetéscsoport szintjén is egyénire szabva.

Laczkó Adrienn

Régóta foglalkozom marketing tevékenységgel, de az online vonalon a Klikkmánia Maternity képzése indított el igazán, melynek elvégzése után, 2020-ban csatlakoztam a csapathoz. Igyekszem az ügyfelek fejével gondolkodni, tevékenységüket proaktív ötleteimmel segíteni.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!