Segíthetünk?

Blog

2020. december 23.

A Google Teszteli interaktív keresési eredmények megjelenítését

A Google egy olyan találati oldalt tesztel, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a weboldalakon található képekre kattintva megtekinthessék őket. Ez hatással lehet az átkattintási arányokra is. 

A Google egy újfajta keresőmotor eredményoldalt ( SERP ) tesztel , amely interaktív elemeket tartalmaz, amelyek elrejtik és feltárják a képeket. A teszt egy különálló ikont is tartalmaz, amely kattintáskor olyan képeket jelenít meg, amelyek szerepelnek a weboldalon.

Egy ilyen szolgáltatás hatással lehet az átkattintási arányra azáltal, hogy a leíró képeket tartalmazó webhelyeknek esélye van arra, hogy a felhasználókat arra ösztönözzék, hogy a webhelyükre kattintsanak.A Google nem nyújtott be dokumentációt erről az új funkcióról,  úgy tűnik, hogy ez most  egy teszt.

Az ilyen típusú SERP funkció hasznossága függhet attól, hogy a megjelenítők képesek-e olyan képeket kiválasztani, amelyek segítségével a felhasználók meghatározhatják a tartalmat.

A teszt magában foglalja a kép kis ikonjának hozzáadását a keresési eredményhez. Lássuk hogyan is néz ki ez a gyakorlatban! 

Pillanatkép egy interaktív ikonról a keresési eredmények között
Pillanatkép az interaktív Google keresési eredményről

Az új funkció lehetővé teszi több kép aktiválását a SERP-ben.

Az alábbi képernyőképen azt láthatjuk, amint 3 kép aktiválódik egyetlen találati oldalon: 

A Google közzétett egy cikket az élő tesztelésükről, amelyben megosztják, hogy évente több mint 17 000 élő kísérletet végeznek. Ha ez a funkció is hasznosnak bizonyul a felhasználók számára, akkor hamarosan bevezetésre kerül majd.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!