We understand, we deliver.

A Google nehezíti a mobil hirdetésekre való kattintást



A Google múlt héten jelentette be, hogy három frissítést is terveznek a mobil hirdetésekkel kapcsolatban, melyekkel a véletlenszerű kattintásokat szeretnék visszaszorítani.

A keresőóriás egyre komolyabban foglalkozik a kérdéssel, ami nem csoda, hiszen egyes tanulmányok szerint a mobil hirdetések esetében a félrekattintások száma körülbelül 50%-ra tehető. Mivel ez az arány valóban jelentős, ezért a cég különböző módon igyekszik nehezíteni a mobil hirdetésekre való kattintást.

Blokkolják a kép széléhez közeli kattintásokat

Gyakori jelenség, hogy a hirdetés bezárását jelölő „X” jel helyett véletlenül a hirdetésre kattintunk, vagy lefele görgetés során a hirdetési képet érintjük meg. Ezzel a módosítással az ehhez hasonló cselekedeteket szeretnék minimalizálni, ezért egy vastagabb „kerettel” szűkítették a képek kattintható területét.

Letiltották az alkalmazás ikonjára történő kattintást

Az alkalmazáson belüli hirdetések esetében is hasonló probléma jelentkezett: a bezárás helyett gyakran kattintottak az applikáció ikonjára, mellyel az alkalmazás telepítését kérvényezték. A jövőben erre már nem lesz lehetőség, egy cselekvésre ösztönző gombra kattintva irányíthatjuk csak a látogatókat a kívánt oldalára.

A Google nehezíti a mobil hirdetésekre való kattintást

Megnövelték a kattinthatósági időt

A hirdetések néhány másodperccel a megjelenítést követően válnak csak kattinthatóvá, így a felhasználónak elegendő ideje lesz eldönteni, hogy a jelzett tartalom számára relevanciai értékekkel bír, avagy sem.

A Google reményei szerint a fenti módosítások, ha megszüntetni nem is, de számottevően csökkenti fogják a félrekattintások számát.

 

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com