Segíthetünk?

Blog

2020. október 14.

A Google Ads bevezet egy új Betekintési oldalt

Az új funkciók további előremutatást jelentenek a Google gépi tanuláshoz.

A Google a keddi Advertising Week keretein belül több új automatizált kampánytípust és funkciót mutatott be. A Google alelnöke Jerry Dischler a következőket nyilatkozta a pénteki interjún – “Most már volt alkalmunk visszalépni és kitalálni, mi a hosszú távú tendencia, és vagy új erőfeszítéseket hozunk, vagy felgyorsítjuk a meglévő erőfeszítéseket annak érdekében, hogy megpróbáljunk belemenni ezekbe a trendekbe”

Új Betekintési oldalt hoz a Google Ads

A májusban megjelenő vásárlási szokások megváltozására reagálva a Google kiadta a Rising Retails Categories eszközt, ami a gyorsan növekvő termékkereseteket fedi le. Ebből kiindulva egy új Betekintési oldalt hozott létre a Google, ami a növekvő kiskereskedelmi kategóriák adatait, továbbá egy egyedi Google Trends adatokat mutat a felhasználónak.

A hirdetők egy személyre szabott jelenleg felkapott keresésekről, aukciós statisztikákról, valamit érdeklődési előrejelzéseket fognak majd látni adatokat. Például egy szabadtéri felszerelésekkel foglalkozó kiskereskedő láthatja majd, hogy a “sátrak” kifejezésre a versenytársak mekkora részesedést szereznek az aukciók során és, hogy az előrejelzések szerint novemberben a “síelés” kifejezé fog növekvő tendenciát mutatni.

Ez az új Betekintési funkció béta verziója az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban  fog elérhetővé válni az idei utolsó negyedévben. A Google közönség és előrejelzési adatokat is meg fog jeleníteni. Dischler egy interjúban azt mondta “ Reméljük, hogy ez csak egy alap lesz, amelyre építünk, hogy jobb üzleti betekintést nyújthassunk közvetlenül a Google Ads-be”

Automatizált Teljesítmény maximalizáló kampányok

A “Performance max” a Google legújabb automatizált kampánytípusa. Dischler egy interjúban a következőket mondta: ”Hosszú ideje dolgozunk az automatizáláson, és a COVID valóban sok hirdető számára fordulópontot jelentett, mert amikor egy nagy sokk éri ezt a rendszert… …más dolgokra kell összpontosítani, mint például a vállalkozás vezetése”

Más automatizált opcióktól eltérően – univerzális alkalmazás kampányok, helyi kampányok, intelligens kampányok, intelligens Shopping kampányok – A Teljesítmény maximalizálás mindegyik kampány típusban fut majd, alkalmas lesz Display, Youtube, Gmail, Discover és Keresési kampányokban is megjelenni.

A többi automatikus kampány típushoz hasonlóan a hirdetők másolatot, képet vagy videókat is szállíthatnak, a Google gépi tanulási rendszerei pedig automatikusan az adaptív hirdetéseket is kiszolgálják majd a különböző csatornákon, és az intelligens ajánlattétel segítségével a beállított cél alapján licitálnak majd.

Az elképzelés ezzel egy olyan kampány felállítása amely a Google összes tulajdonában lévő vagy kooperációban dolgozó csatornáit lefedje, és nem pedig speciális csatornákat használni. Az új Betekintési oldal a Teljesítmény maximalizáló kampányok részleteit is tartalmazza, beleértve a következő példában mutatott ajánlásokat.

A hirdetők képesek lesznek manuálisan is segíteni a gépi tanulást azzal, hogy olyan meghatározott közönségeket adnak meg nekik, amik leginkább konvertálnak, továbbá a konverziós érték meghatározásával, amivel jelzi, hogy mik a legértékesebb konverziók. Az érték szabályokat a Konverziók menüben a Mérés almenüben fogják elérni, ha az aktiválva van a fiókban. Az értékeket a hely, az eszköz és a közönség alapján lehet majd beállítani. 

Ez a funkció továbbra is béta verzióba érhető csupán el és a jövőben további tesztelére szorul.

Automatizált videófelvételi kampányok és közvetlen válasz a TV-hez

A Google a következő hetekben videó hirdetési kampányokat tesz közzé minden hirdető számára. A teljesítmény központú kampányok a Youtube és a Google videópartnerein fognak futni.
A vállalat továbbá közvetlen videó hirdetési formákat is tesztel TV-re. A Google májusban közölte, hogy több mint 100 millió felhasználó havonta nézi a Youtube és a Youtube TV-t TV készülékén. Dischler a következőket nyilatkozta “Vannak márkahirdetőink, akik nagyon jól teljesítenek, de a közvetlen válasz megfoghatatlan volt”.  A korai tesztek ígéretesnek látszanak.

Klikkmánia

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!