Segíthetünk?

Blog

2020. december 21.

A Google a kiterjesztett valóságot használ kozmetikumok kipróbálására

A Google a kiterjesztett valóságot használja arra, hogy a felhasználók kipróbálják a kozmetikumokat. A Google megjeleníti az influencerek termékajánlatait a mobil Google Shopping találatokban és a Discover feedben is. 

A Google digitális kipróbálási élményt indít néhány kozmetikai termékkel  kapcsolatban. A ModiFace és a Perfect Corp adatpartnerekkel együttműködve több ezer szemhéjfesték árnyalatát és rúzsát jeleníti meg olyan márkáktól, mint a L’Oreal, a MAC Cosmetics, a Black Opal és a Charlotte Tilbury. A funkció a héten indul az Egyesült Államokban.

Hogyan működik ez a funkció? 

 Amikor bizonyos szemhéjfesték vagy rúzs termékeket keres a Google alkalmazásban, a tudáspanel tartalmazhat színárnyalatokat. A termékeket virtuálisan is kipróbálhatják a felhasználók. Az újítás a mobil eszköz elülső kameráját és a kibővített valóságot használja a kozmetikumok felvitelére az arcra.

A Google azt is közölte, hogy a szépségápolási, ruházati, otthoni és kertrajongók és szakértők termékajánlói megjelenhetnek a Google Shopping részben és a Discover hírcsatornában a mobil felhasználók számára.

A vállalat két példát hozott fel arra, hogy hogyan nézhet ki a jövőben ez a megjelenítés: bemutatta professzionális sminkes Jonet és a Homesick Candles  gyertyamárka hirdetését (mindkét link csak mobileszközökön tekinthető meg). Az ajánlások fizetett hirdetéseket tartalmaznak a kapcsolódó termékekről. A kibővített valóság funkció vonzóbbá teheti a Google alkalmazást a kozmetikumok vásárlása iránt érdeklődő felhasználók számára. A termék tudáspanel maga is tartalmaz szerves bevásárló listát, amely elősegítheti a forgalom online kiskereskedők.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!