We understand, we deliver.

A Facebook bemutatta a jövő mobil hirdetéseit



A közösségi oldal már a következő generációs hirdetéseken dolgozik, melyeket a francia Cannes-i fesztiválon mutattak be.

Noha ezek a mobil hirdetések még fejlesztés alatt állnak, a cég lenyűgöző interaktív terveket tárt a nyilvánosság elé. Reményeik szerint a jövőben sokan fognak az extra szolgáltatásért fizetni, többek közt azért is mutatták be őket most, hogy a visszajelzések alapján további módosításokat végezhessenek rajtuk.

A Facebook víziója egy olyan hirdetés, mely a kijelzőn teljes méretben jelenik meg és a tartalmát a felhasználók tudják majd befolyásolni (legyen szó videóról, GIF-ről vagy akár egy 360°-os képről). A hirdetőknek tulajdonképpen lehetőségük lesz a weboldaluk egy alternatív, interaktív változatát a felhasználók elé tárni, ami valljuk be, rendkívül vonzó ajánlat.

 

Chris Cox, a Facebook vezető termékigazgatója, a következőt példával élt:

„Ahelyett, hogy egy karóráról csak egy képet vagy egy videót nézegetnénk, arra leszünk ösztönözve, hogy tüzetesebben szemügyre vegyük, megvizsgáljuk azt, elvégre egy olyan ékszerről van szó, amit a vásárlás előtt szívesen megforgatnánk a kezünkben.”

Az ötlet azért is zseniális, mert a felhasználók így közelebbinek érezhetik magukhoz a terméket, és ez jelentősen növelheti a vásárlás valószínűségét is.

Ha figyelembe vesszük, hogy a legutóbbi negyedévben a Facebook bevételének 73%-a mobil reklámokból érkezett, ez irányú törekvéseik korántsem meglepőek. Továbbá ne feledkezzünk meg a folyamatosan növekvő, 1,25 milliárd mobil aktív felhasználóról sem, melyből 500 millió kizárólag mobil eszközökről veszi igénybe a közösségi oldal szolgáltatásait.

Forrás

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_google:
1
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com