We understand, we deliver.

A Black Friday vásárlók 50%-a a netes vásárlást választotta



Amerikában ugyanannyian választották az online vásárlást, mint ahányan személyesen látogatták meg az üzleteket a Hálaadás utáni hétvégén, amely kiválóan mutatja az internetes kereskedelem fontosságát – különösen az ünnepek közeledtével.

A National Retail Federation (Nemzeti Kereskedelmi Szövetség) előrejelzése szerint az elköltött összegek előreláthatóan 3.7%-kal emelkednek november és december hónapban, ami minimális eltérést mutat csak a tavalyi tényleges 4.1 %-os emelkedéshez képest. Azt is megtudtuk, hogy több, mint 150 millió ember vásárolt akár online, akár hagyományos formában az elmúlt hétvégén, ami – lássuk be – meghökkentő adat.

black-friday-klikkmania

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com