Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. szeptember 17.

A belső hivatkozású linkek “túloptimalizálásnak” minősülnek?

A Google Webmasters Youtube csatornájának egyik videójában John Mueller, a Google szakembere válaszolt a felhasználók kérdéseire. Az egyik téma bizonyára sokakat érinthet, főleg úgy, hogy egy keresőmarketinggel foglalkozó cég téves információra hivatkozva távolította el a linkeket az ügyfele weboldaláról.

google

A kérdés így szólt:

“Múltkor a keresőmarketing ügynökségünk eltávolította az oldalon belüli belső hivatkozású linkekeket a cikkeinkből, amik a fizetői (pénztár) oldalra mutattak, mivel úgy ítélték meg, hogy ez “túloptimalizálásnak” minősül. Utánajártam, de azt olvastam, hogy ez elvileg nem jelenthetne gondot. Kíváncsi lennék a Google álláspontjára is.”

A John Mueller válaszából kiderül, hogy ez valóban nem okozhat gondot:

“Nem látok problémát azzal kapcsolatban, hogy a cikkkekben belső hivatkozású linkeket használjunk. Ha például ön az adott cikk témájának egy szakértője és forgalmaz olyan termékeket, amik az adott cikk témájához tartoznak; például miért válassza az érdeklődő azt a terméket, vagy pro és kontra érveket felsorakoztunk egyik-másik termék mellett, akkor igen hasznos lehet ez a fajta linkhasználat. Így nincs szükség arra, hogy minden kulcsszó átlinkeljen egy másik oldalra az ön oldalán belül, helyette inkább használjon nyugodtan cikkben elhelyezett hivatkozásokat, amik akár az ön, vagy más forgalmazó által kínált termékre, vagy akár a termék gyártójának honlapjára linkelnek át. Úgy gondolom, hogy ez elég hasznos minden szempontból és nem egy olyan dolog, amit el kéne távolítani.”

Klikkmánia

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!