We understand, we deliver.

A 10. pozícióból több klikket kapunk, mint a 8-9-ből



Az SMX West-en, a világ egyik legnagyobb keresőmarketing konferenciáján, Paul Haahr, a Google egy rangsorolásért felelős senior kollégája, tette azt a kijelentést, hogy a 10. pozíció értékesebb lehet, mint a 8, 9.

Ezt mindössze azzal a logikus magyarázattal indokolta, hogy a látogatók a legritkább esetben szeretnek a következő Google találati listára lapozni, inkább választják a legutolsó találatot, ami közvetlenül a lapozási lehetőség fölött található. Azt is hozzátette, hogy a 7. pozíció pedig többet kap a 10.-nél.

Érdekes SEO stratégia lehet megfontolni, hogy a “jobb” 8-9 pozícióból inkább a 10. pozícióra optimalizáljunk. De ha belegondolunk nem annyira ördögtől való ez, pont ezt tesszük AdWords-ben is, amikor a 1-3 helyett, a 4-6 pozícióra megyünk, mert bizonyos esetekben ott jobb a konverziós arány. Vagyis csak ezt tettük 1 héttel ezelőttig, míg a Google megváltoztatta a hirdetések pozícionálását és eltűntek a jobboldali hirdetési helyek.

 

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com