Keresőhirdetés
A keresőmarketing két fő területe a keresőhirdetés (PPC, Pay Per Click) és a keresőoptimalizálás (SEO). Míg a keresőoptimalizálás segítségével a Google ingyenes találatai, addig a keresőhirdetésekkel a fizetett találatok között jelenhetnek meg a hirdetéseink. Ügynökségünk foglalkozik az összes hazai és a legnagyobb nemzetközi keresőhirdetési rendszerek kezelésével, mint a Google AdWords, Etarget, CTnetwork, Yahoo!, BING vagy Facebook, Yandex, Linkedin, RTBhouse. Az említett rendszerek közül kiemelt partneri statusszal rendelkezünk a Google AdWords, Facebook, Etarget és BING rendszerekben.
Keresőhirdetés területei
A keresőhirdetéseknek köszönhetően ma már nem csak a keresők találati listáján jelenhetünk meg rövid szöveges üzenetekkel, hanem számtalan weboldalon reklámozhatunk, akár képes, banneres hirdetéssel, ezek összefoglaló neve a Display hirdetés. Az összes keresőhirdetésre jellemző, hogy – eltérően a hagyomás online hirdetési formáktól – kattintások után kell fizetnünk a rendszereknek, nem pedig megjelenésenként. Profi, minősített tanácsadóink és saját fejlesztésű eszközeink segítségével a keresőhirdetések rendkívül hatékonyak lehetnek.
Hiszünk benne, hogy a mi tapasztalatunk az Önök cégének is számos új megrendelést tudna eredményezni!
A hirdetési rangsor hatása az AdWords eredményeinkre
A CPC ajánlat maximalizálása a lehetséges taktikák közé tartozik az online marketing világában, azonban – minden viccet félretéve – nem túl kifizetődő. Az, hogy egy adott hirdető sokat költ egy kattintásért még nem jelenti azt, hogy ő is fog megjelenni az első pozícióban. Sőt, az AdWords a hirdetéshez hozzárendeli a hirdetés rangsor szerinti helyét, amely meghatározza a hirdetés pozícióját és a valódi CPC értékét. Tovább…
Amennyiben bővebben is érdeklik a Keresőhirdetésben rejlő lehetőségek, tekintse meg referenciáinkat vagy lépjen kapcsolatba velünk!
KeresőhirdetésAdwords hirdetésDisplay hirdetésRemarketingMobil
- authorsure_include_css:
- slide_template:
- default
- authorsure_show_author_box: